Το Έργο - Le projet
Le sujet : Les couleurs de la vie | Θέμα : Τα χρώματα της ζωής |
Les élèves: 13-17 ans | Οι μαθητές : 13-17 ετών |
La durée: 8 mois | Διάρκεια :8 μήνες |
L’objectif est de
mener avec les élèves une recherche qui montrera que l’Europe n’est pas une
construction administrative artificielle. Il faut s’enrichir réciproquement
en tant que les jeunes adolescents se rendent compte qu’ils ont des cultures
différentes mais aussi des racines communes. |
Σκοπός είναι να επιχειρήσουμε μία έρευνα
με τους μαθητές που θα δείξει ότι η Ευρώπη δεν είναι μια τεχνητή διοικητική
δημιουργία. Πρέπει να γίνει αμοιβαία κατανοητό από τους εφήβους ότι έχουν
διαφορετικές κουλτούρες αλλά κοινές ρίζες. Ξεκινώντας από τα χρώματα που κυριαρχούν στη χώρα τους θα προσπαθήσουμε να τα εξετάσουμε σαν σύμβολα διεθνή , εθνικά ,παραδοσιακά και σε διαφορετικές όψεις της καθημερινής ζωής. Θα γίνει σύγκριση με τα αντίστοιχα των συνεργατών μας με στόχο να διαπιστώσουμε εάν προκαλούν τα ίδια συναισθήματα σε όλους. Στη συνέχεια θα ασχοληθούμε γενικότερα με τα χρώματα στον κόσμο καθώς στις τάξεις μας υπάρχουν μαθητές από διαφορετικές κουλτούρες και χώρες. Σε αυτό το πλαίσιο θα ανταλλάξουμε απόψεις σε ένα forum, θα δημιουργήσουμε από κοινού κείμενα . Στόχοι του προγράμματος είναι να ενθαρρύνουμε τους μαθητές να μάθουν γαλλικά για να επικοινωνούν με εφήβους μιας άλλης χώρας• η έρευνα στο διαδίκτυο, η εργασία σε ομάδες και η χρήση του υπολογιστή. |
Progrès du
travail |
Πορεία των εργασιών Το περιεχόμενο του προγράμματος φυσικά θα πρέπει να είναι τόσο μέσα στο πλαίσιο της συνέχειας των μαθημάτων όσο και ενός σχεδίου της γλωσσικής εκμάθησης και της απόκτησης μιας κουλτούρας. Οι μαθητές με τον/ τους καθηγητή/ καθηγητές τους ετοιμάζουν ένα κατάλογο θεμάτων. Θα αρχίσουμε με τα χρώματα στη χώρα μας ( στη συνέχεια στη γειτονιά μας ,ποια χρώματα προτιμούν οι μαθητές μας κ.λ.π.) Οι συμμετέχοντες θα συζητήσουν για τις διαφορές και τα κοινά σημεία που έχουν. Θα θέσουν ερωτήσεις ή θα κάνουν παρατηρήσεις στους συνομιλητές. Αυτή η ανταλλαγή των απόψεων θα τους βοηθήσει να κατανοήσουν καλύτερα τους συνεργάτες τους. |
Production des élèves Des articles, des interviews écrits par les élèves de pays différents dans une langue étrangère (français) , des photos prises par les élèves et en fin des parcours ils comptent construire un site web , un e-journal ou un CD. |
Παραγωγή των μαθητών |
Επιβλέποντες
καθηγητές: |
|